Utilizaţi acest identificator pentru a cita sau a face link la acest document: https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/213
Toate metadatele înregistrării:
Câmpuri Dublin CoreValoareLimba
dc.contributor.authorPartene, Eleonora Eva-
dc.date.accessioned2019-01-21T07:12:10Z-
dc.date.accessioned2021-03-01T11:08:31Z-
dc.date.available2019-01-21T07:12:10Z-
dc.date.available2021-03-01T11:08:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationPartene, Eleonora Eva. Studiul comportării pereților din zidărie la încărcări seismice. Consolidarea pereților din zidărie cu materiale polimerice. Timişoara: Universitatea „Politehnica” din Timişoara, Facultatea de Construcţii, 2018en_US
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/213-
dc.description.abstractTeza de doctorat are ca subiect studiul comportării pereților din zidărie, realizați din blocuri ceramice cu goluri verticale, la acțiuni seismice. Aceștia sunt conformați în mai multe feluri, pentru a compara diferite conformări la acțiuni orizontale. Se realizeză apoi consolidarea acestora cu materiale compozite polimerice și se compară rezultatele cu pereții în stare inițială. Se stabilește astfel eficiența utilizării acestor tipuri de pereți în zone seismice, dar și eficiența sistemului de consolidare cu materiale polimerice, la acest tip de element structural.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherTimişoara: Editura Politehnicaen_US
dc.relation.ispartofseries5 Inginerie Civilă; 144-
dc.subjectPereți din zidărieen_US
dc.subjectComportarea structurilor la seismen_US
dc.subjectConsolidareen_US
dc.subjectTeză de doctoraten_US
dc.titleStudiul comportării pereților din zidărie la încărcări seismice. Consolidarea pereților din zidărie cu materiale polimericeen_US
dc.typeThesisen_US
Colecţia:Teze de doctorat/Phd theses

Fişierele documentului:
Fişier Descriere MărimeFormat 
BUPT_TD_Partene.pdf11.91 MBAdobe PDFVizualizare/Deschidere


Documentele din DSpace sunt protejate de legea dreptului de autor, cu toate drepturile rezervate, mai puţin cele indicate în mod explicit.