Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Book review Șimon Simona. 2014. THE PERSUASIVE FUNCTION OF WRITTEN ADVERTISEMENTS. Cluj-Napoca: Casa Cărții de Știință. ISBN 978-606-17-0601-3, Timişoara: Ed. Orizonturi Universitare, ISBN 978-973-638-570-4, pp. 327Fărcașiu, Marcela Alina
2016Book Review Bucă Marian & Cernicova Mariana. 2014. DICȚIONAR ANALOGIC ȘI DE SINONIME. București: Blassco, ISBN: 978-973-8968-53-0, pp. 496.Șimon, Simona
2017Dejica Daniel, Cernicova-Bucă Mariana. 2014. DICȚIONAR DE COMUNICARE ȘI RELAȚII PUBLICE ENGLEZ - ROMAN. Timișoara: Orizonturi Universitare. ISBN: 978-973-638-575-9, Cluj-Napoca: Casa Cărții de Știință. ISBN 978-606-17-0639-6. pp. 263 Cernicova-Bucă Mariana, Dejica Daniel. 2014. DICȚIONAR DE COMUNICARE ȘI RELAȚII PUBLICE ROMAN - ENGLEZ. Timișoara: Orizonturi Universitare. ISBN: 978-973-638-576-6, Cluj-Napoca: Casa Cărții de Știință. ISBN 978-606-17-0638-9. pp. 255Kilyeni, Annamaria
2017Book Review Stoian Claudia Elena. 2015. THE DISCOURSE OF TOURISM AND NATIONAL HERITAGE: A CONTRASTIVE STUDY FROM A CULTURAL PERSPECTIVE. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, ISBN: 978-1-4438-8219-4, pp. 435Șimon, Simona
2019Book review Hamaoui, Najwa. 2019. Médiation linguistique: enjeux culturels et médiatiques à l’ère du numérique. Timișoara: Editura Politehnica. ISBN 978-606-35-0317-7, pp. 200Dejica-Cartis, Daniel
2018Book review Daniel Dejica. 2013. DICȚIONAR ENGLEZ-ROMÂN, ROMÂN-ENGLEZ CU TERMENI ȘI EXPRESII UTILIZATE ÎN MEDIA DIGITALĂ. Timişoara: Ed. Politehnica, ISBN 978- 606-554-737-7, pp. 300Fărcașiu, Marcela Alina