Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/4011
Title: Dezvoltarea sistemelor informatice pentru E-learning şi realizarea de organizaţii educaţionale virtuale
Authors: Bucos, Constantin Marian
Subjects: Organizaţii educaţionale virtuale
Învăţământ la distanţă
Teză de doctorat
Issue Date: 2007
Publisher: Timişoara: Editura Politehnica
Citation: Bucos, Constantin Marian. Dezvoltarea sistemelor informatice pentru E-learning şi realizarea de organizaţii educaţionale virtuale. Timişoara: Editura Politehnica, 2007
Series/Report no.: 7 Inginerie Electronică şi Telecomunicaţii;3
Abstract: Această teză este strâns legată de activităţile de dezvoltare şi evaluare a sistemelor educaţionale desfăşurate în cadrul Centrului Multimedia, al Universiăţii “Politehnica” din Timişoara. Lucrarea prezintă rezultatele obţinute în cadrul acestor activităţi, referitoare la îmbunătăţirea activităţilor colaborative, prin intermediul uneltelor de tip e-learning 2.0 şi stabilirea de arhitecturi pentru platforme educaţionale utilizate în organizaţii virtuale. Contribuţiile prezentate se încadrează în domeniul învăţământului electronic şi cuprind: experimentarea conceptului de organizaţie virtuală în contextul implementării şi testării sistemelor informatice pentru învăţământul electronic; analiza, experimentarea şi actualizarea unui sistem educaţional flexibil, uşor de administrat şi centrat pe comunicare; propunerea, conceperea şi implementarea soluţiilor de comunicare prin intermediul serviciilor de tip SMS şi WAP, pentru învăţământul electronic mobil; conceperea şi implementarea unei soluţii software pentru asigurarea suportului pentru studenţii implicaţi în învăţământul la distanţă la Universitatea „Politehnica” din Timişoara.
URI: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/4011
ISBN: 9789736255601
Appears in Collections:Teze de doctorat/Phd theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BUPT_TD_Bucos Marian.pdf4.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.