Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/4243
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDale, Sanda-
dc.date.accessioned2022-01-18T08:55:02Z-
dc.date.available2022-01-18T08:55:02Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationDale, Sanda. Contribuţii la studiul sistemelor de reglare cu regulatoare de tip interpolativ. Timişoara: Editura Politehnica, 2006en_US
dc.identifier.isbn9736253767-
dc.identifier.isbn9789736253768-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/4243-
dc.description.abstractMetodele de analiză şi sinteză a sistemelor de conducere de tip interpolativ se află într-o perioadă de cotitură - în principal din cauza complexităţii şi transparenţei reduse în proiectare a sistemelor fuzzy şi neurale. în acest context sistemele cu blocuri interpolative se impun prin simplitatea aplicării directe a interpolării şi prin preluarea avantajelor sistemelor bazate pe reguli. Teza prezintă contribuţii care, pe de o parte, se referă la găsirea unei soluţii minimale de algoritm de reglare interpolativ care să asigure performanţe cât mai ridicate şi în acelaşi timp robuste, iar pe de altă parte, la dezvoltarea - la nivel teoretic, procedural şi practic - a unor tehnici şi metode de analiză şi sinteză a sistemelor de reglare de tip interpolativ, cu aplicabilitate cât mai largă, bazate pe a doua metodă a lui Liapunov.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherTimişoara: Editura Politehnicaen_US
dc.relation.ispartofseries1 Automatică;1-
dc.subjectTehnici de interpolareen_US
dc.subjectConducerea proceseloren_US
dc.subjectRegulatoare Fuzzyen_US
dc.subjectSisteme de reglareen_US
dc.subjectTeză de doctoraten_US
dc.titleContribuţii la studiul sistemelor de reglare cu regulatoare de tip interpolativen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Teze de doctorat/Phd theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BUPT_TD_Dale Sanda.pdf13.86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.