Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/519
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorŞeran, Sabina Alina-
dc.date.accessioned2019-04-02T12:51:26Z-
dc.date.accessioned2021-03-01T11:13:24Z-
dc.date.available2019-04-02T12:51:26Z-
dc.date.available2021-03-01T11:13:24Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationŞeran, Sabina Alina. Contribuţii privind conceptul de prosumator şi strategii de marketing. Timişoara: Editura Politehnica, 2013en_US
dc.identifier.isbn9786065546912-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/519-
dc.description.abstractPrezenta teză de doctorat răspunde unor probleme de mare actualitate în domeniul marketingului şi al comportamentului consumatorului, semnalând o trecere de la modelul tradiţional de relaţionare “companie-consumator” la un model revoluţionar de tipul “prosumator-companie” pentru inovare sustenabilă. Obiectivul tezei este de a integra conceptul de prosumator în strategiile companiilor pentru un plus de valoare. Aceasta se realizează printr-o definiţie nouă a prosumatorului, o clasificare a conceptului, o analiză a caracteristicilor acestuia care stau la baza dezvoltării de noi strategii de marketing orientate spre prosumator. Aceste strategii sunt apoi introduse într-un model al “cocreării de valoare”, care serveşte ca un ghid de implementare eficientă. Realizarea obiectivului impune studierea literaturii de specialitate pe baza căreia se realizează abordarea personală a autorului. Descoperirile teoretice sunt validate printr-o aplicaţie practică pe o companie românească din industria încălţămintei. Realizarea cercetării teoretice şi aplicative din această teză au dublu rol: oferirea domeniului ştiinţific de noi teorii şi modele de prosum; furnizarea mediului de afaceri a unui ghid practic de succes pentru implementarea unor strategii orientate spre prosumator.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherTimişoara: Editura Politehnicaen_US
dc.relation.ispartofseries16 Inginerie şi Management;3-
dc.subjectManagementul resurselor umaneen_US
dc.subjectManagementul producţieien_US
dc.subjectTeză de doctoraten_US
dc.titleContribuţii privind conceptul de prosumator şi strategii de marketingen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Teze de doctorat/Phd theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BUPT_TD_Seran Sabina.pdf8.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.