Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/5549
Title: Testarea încrederii consumatorilor în platformele de "e-commerce" - cazul platformelor din România
Authors: Lup, Patricia Simona
Subjects: e-Commerce
România
Teză de doctorat
Issue Date: 2022
Publisher: Universitatea „Politehnica” Timişoara
Citation: Lup, Patricia Simona. Testarea încrederii consumatorilor în platformele de "e-commerce" - cazul platformelor din România. Timişoara: Universitatea „Politehnica” Timişoara, 2022
Abstract: În contextul în care internetul, face parte din viețile cotidiene a miliarde de oameni, prin intermediul cercetării de față s-a procedat la studierea și testarea încrederii consumatorilor în „E-COMMERCE” (EC), în general, cu particularizări în cazul platformelor din România. Atingerea scopului cercetării de doctorat s-a realizat plecând de la obiectivul general al tezei de doctorat concretizat în identificarea unui model de încadrare și testare a încrederii consumatorilor în platformele de EC denumit M.T.I.C. și a presupus parcurgerea a șapte obiective specifice. În scopul validării modelului M.T.I.C. s-au introdus datele în programul SPSS și s-a stabilit consistența legăturii statistice dintre variabilele independente (factorii încrederii) și variabilele dependente (dimensiunile încrederii). Pentru validarea modelului M.T.I.C., a fost aplicat testul ANOVA (analiza de varianță) din cadrul programului SPSS, care generează testul F (Fisher), pe baza căruia se calculează valoarea lui Sig. (nivelul de semnificaţie). Cea mai puternică relație confirmată este dată de ipoteza H5. Astfel, în situația în care este respectată securitatea plăților on-line, respondenții consideră că, în aceeași măsură le este respectată și confidențialitatea datelor cu caracter personal.
URI: https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/5549
Appears in Collections:Teze de doctorat/Phd theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BUPT_TD_Lup Patricia.pdf8.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.