Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/6310
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Gaivoronschi, Vlad | - |
dc.contributor.advisor | Toma, Claudiu | - |
dc.contributor.advisor | Hârța,Marius | - |
dc.contributor.author | Kinzerskiy, Bogdan | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-19T06:07:54Z | - |
dc.date.available | 2024-06-19T06:07:54Z | - |
dc.date.issued | 2023-09 | - |
dc.identifier.citation | Kinzerskiy, Bogdan; Gaivoronschi, Vlad; Toma, Claudiu; Hârța,Marius. Liceu teoretic în nordul Timișoarei. Timișoara: Universitatea Politehnica Timișoara, Facultatea Arhitectură și Urbanism, Departamentul Arhitectură, 2023. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/6310 | - |
dc.description.abstract | Această lucrare este memoriul de prezentare a soluției de arhitectură propuse pentru un liceu în zona de nord a Timișoarei. Se descrie procesul de proiectare, modul în care acesta a fost conceput, cerințele și ambițiile la care răspunde, provocările și oportunitățile ce au determinat soluția propusă. Domeniul educațional este într-o continuă evoluția, iar pentru a ține pasul cu acesta, clădirile trebuie să fie la fel de ușor adaptabile. Pornind de la această idee, liceul propus a mizat pe un plan liber cu planșee cu deschideri mari și un sistem de pereți de compartimentare demontabili. Astfel soluția propusă este un conținător care poate să susțină multiple moduri de învățare: cel tradițional, în echipă, individual, dezbateri, etc. Totodată soluția propusă dorește să ofere utilizatorilor o gamă cât mai largă de spații cu destinații diferite, pentru a încuraja abordarea creativă atât a profesorilor cât și a elevilor. Lucrarea începe prin reluarea sumară a concluziilor și studiilor din etapa de prediplomă, și continuă cu detalierea modului în care soluția propusă răspunde la cerințele și ambițiile enunțate în lucrarea scrisă din prediplomă. Se vor detalia deciziile și argumentele care au determinat soluția finală, un liceu ce include ciclul gimnazial, cel liceal și numeroase facilități ce pot deservii toți elevii. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Universitatea Politehnica Timișoara, Facultatea Arhitectură și Urbanism, Departamentul Arhitectură | en_US |
dc.subject | Școală contemporană | en_US |
dc.subject | Diversitatea spațiilor educaționale | en_US |
dc.subject | Sustenabilitate | en_US |
dc.subject | Spațiul ca profesor | en_US |
dc.subject | Flexibilitatea școlii | en_US |
dc.subject | Evoluția școlii | en_US |
dc.subject | Structură cu plan liber | en_US |
dc.title | Liceu teoretic în nordul Timișoarei | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Lucrări de diplomă/Dissertations |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PC_Kinzerskiy Bogdan_Diploma_f.pdf Restricted Access | 34.23 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
PC_Kinzerskiy Bogdan_Prediploma_f.pdf Restricted Access | 336.54 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.