DSpace Repository

Aspecte privind relația: strategie - managementul calității și performanțele produsului

Show simple item record

dc.contributor.author Carsenti, Daniel
dc.date.accessioned 2019-03-19T07:30:34Z
dc.date.accessioned 2021-03-01T11:19:19Z
dc.date.available 2019-03-19T07:30:34Z
dc.date.available 2021-03-01T11:19:19Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Carsenti, Daniel. Aspecte privind relația: strategie - managementul calității și performanțele produsului. Timişoara: Universitatea „Politehnica” Timişoara, Facultatea de Management în Producţie şi Transporturi, [2017] en_US
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/356
dc.description.abstract Obiectivul tezei de doctorat constă din înţelegerea relaţiilor care există între strategia unei companii, managementul calităţii şi satisfacţia clienţilor. Modelul de cercetare folosit a avut în vedere o populaţie al cărei eşantion a fost calculat la 360 clienţi, ipotezele de cercetare având în vedere performanţele produsului (evidenţiate prin satisfacţia clienţilor şi cifra de afaceri), managementul calităţii evaluate prin costul fabricaţiei produselor şi orientarea privind calitatea produselor şi strategia competitivă pe trei niveluri: relaţii interne, relaţii externe şi timpul sau perioada de livrare.
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Timişoara: Universitatea „Politehnica” Timişoara en_US
dc.relation.ispartofseries 16 Inginerie şi Management;27
dc.subject Management strategic en_US
dc.subject Managementul calităţii en_US
dc.subject Performanța produsului en_US
dc.subject Teză de doctorat en_US
dc.title Aspecte privind relația: strategie - managementul calității și performanțele produsului en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account