dc.contributor.author |
Dungan, Luisa-Izabel |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-28T07:52:37Z |
|
dc.date.available |
2021-09-28T07:52:37Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Dungan, Luisa Izabel. Contribuţii la studiul şi cercetarea comportării arcurilor de tip flexicoil de la locomotiva electrică CFR 060-EA de 5100 kW. Timişoara: Editura Politehnica, 2008 |
en_US |
dc.identifier.isbn |
9789736255991 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/3902 |
|
dc.description.abstract |
Un rol important în asigurarea siguranţei contra deraierii şi stabilităţii
circulaţiei în porţiunile curbe ale căii şi nu numai, îl constituie sistemul
de legătură dintre cutia locomotivei şi boghiurile acesteia. La
locomotiva electrică CFR 060-EA de 5100 kW, aflată în exploatarea
feroviară de la noi din ţară, sistemul de legătură este constituit din
patrulaterul articulat (pivotul fictiv) şi suspensia secundară formată
din arcuri de tip flexicoil.
Sistemul de legătură îndeplineşte mai multe funcţiuni dintre care una
esenţială o constituie realizarea unui moment de readucere (rapel) a
boghiurilor sub locomotivă după ieşirea acesteia din curbe.
Autoarea lucrării de faţă aduce o serie de contribuţii originale privind
studiul sistemului de legătură insistând asupra cercetării patrulaterului
articulat, puţin studiat, şi al comportării suspensiei secundare cu arcuri
de tip flexiciol.
Valabilitatea rezultatelor teoretice au fost confirmate de rezultatele
obţinute la încercările experimentale cu locomotiva electrică CFR 060-
EA de 5100 kW. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Timişoara: Editura Politehnica |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
9 Inginerie Mecanică;20 |
|
dc.subject |
Arcuri |
en_US |
dc.subject |
Locomotive electrice |
en_US |
dc.subject |
Teză de doctorat |
en_US |
dc.title |
Contribuţii la studiul şi cercetarea comportării arcurilor de tip flexicoil de la locomotiva electrică CFR 060-EA de 5100 kW |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |