dc.contributor.author |
Şeran, Sabina Alina |
|
dc.date.accessioned |
2019-04-02T12:51:26Z |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-01T11:13:24Z |
|
dc.date.available |
2019-04-02T12:51:26Z |
|
dc.date.available |
2021-03-01T11:13:24Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Şeran, Sabina Alina. Contribuţii privind conceptul de prosumator şi strategii de marketing. Timişoara: Editura Politehnica, 2013 |
en_US |
dc.identifier.isbn |
9786065546912 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/519 |
|
dc.description.abstract |
Prezenta teză de doctorat răspunde unor probleme de mare actualitate în domeniul marketingului şi al comportamentului consumatorului, semnalând o trecere de la modelul tradiţional de relaţionare “companie-consumator” la un model revoluţionar de tipul “prosumator-companie” pentru inovare sustenabilă. Obiectivul tezei este de a integra conceptul de prosumator în strategiile companiilor pentru un plus de valoare. Aceasta se realizează printr-o definiţie nouă a prosumatorului, o clasificare a conceptului, o analiză a caracteristicilor acestuia care stau la baza dezvoltării de noi strategii de marketing orientate spre prosumator. Aceste strategii sunt apoi introduse într-un model al “cocreării de valoare”, care serveşte ca un ghid de implementare eficientă. Realizarea obiectivului impune studierea literaturii de specialitate pe baza căreia se realizează abordarea personală a autorului. Descoperirile teoretice sunt validate printr-o aplicaţie practică pe o companie românească din industria încălţămintei. Realizarea cercetării teoretice şi aplicative din această teză au dublu rol: oferirea domeniului ştiinţific de noi teorii şi modele de prosum; furnizarea mediului de afaceri a unui ghid practic de succes pentru implementarea unor strategii orientate spre prosumator. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Timişoara: Editura Politehnica |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
16 Inginerie şi Management;3 |
|
dc.subject |
Managementul resurselor umane |
en_US |
dc.subject |
Managementul producţiei |
en_US |
dc.subject |
Teză de doctorat |
en_US |
dc.title |
Contribuţii privind conceptul de prosumator şi strategii de marketing |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |