DSpace Repository

Contribuţii privind conceptul de prosumator şi strategii de marketing

Show simple item record

dc.contributor.author Şeran, Sabina Alina
dc.date.accessioned 2019-04-02T12:51:26Z
dc.date.accessioned 2021-03-01T11:13:24Z
dc.date.available 2019-04-02T12:51:26Z
dc.date.available 2021-03-01T11:13:24Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Şeran, Sabina Alina. Contribuţii privind conceptul de prosumator şi strategii de marketing. Timişoara: Editura Politehnica, 2013 en_US
dc.identifier.isbn 9786065546912
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/519
dc.description.abstract Prezenta teză de doctorat răspunde unor probleme de mare actualitate în domeniul marketingului şi al comportamentului consumatorului, semnalând o trecere de la modelul tradiţional de relaţionare “companie-consumator” la un model revoluţionar de tipul “prosumator-companie” pentru inovare sustenabilă. Obiectivul tezei este de a integra conceptul de prosumator în strategiile companiilor pentru un plus de valoare. Aceasta se realizează printr-o definiţie nouă a prosumatorului, o clasificare a conceptului, o analiză a caracteristicilor acestuia care stau la baza dezvoltării de noi strategii de marketing orientate spre prosumator. Aceste strategii sunt apoi introduse într-un model al “cocreării de valoare”, care serveşte ca un ghid de implementare eficientă. Realizarea obiectivului impune studierea literaturii de specialitate pe baza căreia se realizează abordarea personală a autorului. Descoperirile teoretice sunt validate printr-o aplicaţie practică pe o companie românească din industria încălţămintei. Realizarea cercetării teoretice şi aplicative din această teză au dublu rol: oferirea domeniului ştiinţific de noi teorii şi modele de prosum; furnizarea mediului de afaceri a unui ghid practic de succes pentru implementarea unor strategii orientate spre prosumator. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Timişoara: Editura Politehnica en_US
dc.relation.ispartofseries 16 Inginerie şi Management;3
dc.subject Managementul resurselor umane en_US
dc.subject Managementul producţiei en_US
dc.subject Teză de doctorat en_US
dc.title Contribuţii privind conceptul de prosumator şi strategii de marketing en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account