DSpace Repository

Testarea încrederii consumatorilor în platformele de "e-commerce" - cazul platformelor din România

Show simple item record

dc.contributor.author Lup, Patricia Simona
dc.date.accessioned 2023-03-10T08:30:45Z
dc.date.available 2023-03-10T08:30:45Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Lup, Patricia Simona. Testarea încrederii consumatorilor în platformele de "e-commerce" - cazul platformelor din România. Timişoara: Universitatea „Politehnica” Timişoara, 2022 en_US
dc.identifier.uri https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/5549
dc.description.abstract În contextul în care internetul, face parte din viețile cotidiene a miliarde de oameni, prin intermediul cercetării de față s-a procedat la studierea și testarea încrederii consumatorilor în „E-COMMERCE” (EC), în general, cu particularizări în cazul platformelor din România. Atingerea scopului cercetării de doctorat s-a realizat plecând de la obiectivul general al tezei de doctorat concretizat în identificarea unui model de încadrare și testare a încrederii consumatorilor în platformele de EC denumit M.T.I.C. și a presupus parcurgerea a șapte obiective specifice. În scopul validării modelului M.T.I.C. s-au introdus datele în programul SPSS și s-a stabilit consistența legăturii statistice dintre variabilele independente (factorii încrederii) și variabilele dependente (dimensiunile încrederii). Pentru validarea modelului M.T.I.C., a fost aplicat testul ANOVA (analiza de varianță) din cadrul programului SPSS, care generează testul F (Fisher), pe baza căruia se calculează valoarea lui Sig. (nivelul de semnificaţie). Cea mai puternică relație confirmată este dată de ipoteza H5. Astfel, în situația în care este respectată securitatea plăților on-line, respondenții consideră că, în aceeași măsură le este respectată și confidențialitatea datelor cu caracter personal.
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Universitatea „Politehnica” Timişoara en_US
dc.subject e-Commerce en_US
dc.subject România en_US
dc.subject Teză de doctorat en_US
dc.title Testarea încrederii consumatorilor în platformele de "e-commerce" - cazul platformelor din România en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account