Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/219
Title: Rolul comunicării organizaționale în percepția dimensiunilor responsabilității sociale
Authors: Bunget, Cristina
Subjects: Managementul cercetării
Responsabilitate socială corporativă
Comunicare organizatională
Teză de doctorat
Issue Date: 2018
Publisher: Timişoara: Editura Politehnica
Citation: Bunget, Cristina. Rolul comunicării organizaționale în percepția dimensiunilor responsabilității sociale. Timişoara: Editura Politehnica, 2018
Series/Report no.: 16 Inginerie şi Management;30
Abstract: Ideea de bază în fundamentarea cercetărilor a pornit de la necesitatea identificării factorilor comunicării organizaționale ce pot influența percepția publicului asupra dimensiunilor aferente responsabilității sociale a organizațiilor. Astfel, breșa de cercetare identificată se referă la investigarea unor aspecte relative la comportamentul publicului (clienților, consumatorilor), dar care pot fi influențate de comunicarea organizațională și pot fi relaționate cu un comportament organizațional responsabil: imaginea, reputația organizației; nivelul de informare; conștientizarea contribuției la aspecte ecologice; aspecte ale managementului crizei (soluționarea incidentelor); încrederea în modul de operare al organizațiilor; satisfacția clienților.
URI: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/219
Appears in Collections:Teze de doctorat/Phd theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BUPT_TD_Bunget.pdf7.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.