Utilizaţi acest identificator pentru a cita sau a face link la acest document: https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/219
Titlu: Rolul comunicării organizaționale în percepția dimensiunilor responsabilității sociale
Autori: Bunget, Cristina
Subiecte: Managementul cercetării
Responsabilitate socială corporativă
Comunicare organizatională
Teză de doctorat
Data publicării: 2018
Editura: Timişoara: Editura Politehnica
Citare: Bunget, Cristina. Rolul comunicării organizaționale în percepția dimensiunilor responsabilității sociale. Timişoara: Editura Politehnica, 2018
Serie/Nr. raport: 16 Inginerie şi Management;30
Abstract: Ideea de bază în fundamentarea cercetărilor a pornit de la necesitatea identificării factorilor comunicării organizaționale ce pot influența percepția publicului asupra dimensiunilor aferente responsabilității sociale a organizațiilor. Astfel, breșa de cercetare identificată se referă la investigarea unor aspecte relative la comportamentul publicului (clienților, consumatorilor), dar care pot fi influențate de comunicarea organizațională și pot fi relaționate cu un comportament organizațional responsabil: imaginea, reputația organizației; nivelul de informare; conștientizarea contribuției la aspecte ecologice; aspecte ale managementului crizei (soluționarea incidentelor); încrederea în modul de operare al organizațiilor; satisfacția clienților.
URI: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/219
Colecţia:Teze de doctorat/Phd theses

Fişierele documentului:
Fişier Descriere MărimeFormat 
BUPT_TD_Bunget.pdf7.02 MBAdobe PDFVizualizare/Deschidere


Documentele din DSpace sunt protejate de legea dreptului de autor, cu toate drepturile rezervate, mai puţin cele indicate în mod explicit.