Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/356
Title: Aspecte privind relația: strategie - managementul calității și performanțele produsului
Authors: Carsenti, Daniel
Subjects: Management strategic
Managementul calităţii
Performanța produsului
Teză de doctorat
Issue Date: 2017
Publisher: Timişoara: Universitatea „Politehnica” Timişoara
Citation: Carsenti, Daniel. Aspecte privind relația: strategie - managementul calității și performanțele produsului. Timişoara: Universitatea „Politehnica” Timişoara, Facultatea de Management în Producţie şi Transporturi, [2017]
Series/Report no.: 16 Inginerie şi Management;27
Abstract: Obiectivul tezei de doctorat constă din înţelegerea relaţiilor care există între strategia unei companii, managementul calităţii şi satisfacţia clienţilor. Modelul de cercetare folosit a avut în vedere o populaţie al cărei eşantion a fost calculat la 360 clienţi, ipotezele de cercetare având în vedere performanţele produsului (evidenţiate prin satisfacţia clienţilor şi cifra de afaceri), managementul calităţii evaluate prin costul fabricaţiei produselor şi orientarea privind calitatea produselor şi strategia competitivă pe trei niveluri: relaţii interne, relaţii externe şi timpul sau perioada de livrare.
URI: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/356
Appears in Collections:Teze de doctorat/Phd theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BUPT_TD_Carsenti.pdf6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.