Utilizaţi acest identificator pentru a cita sau a face link la acest document: https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/356
Titlu: Aspecte privind relația: strategie - managementul calității și performanțele produsului
Autori: Carsenti, Daniel
Subiecte: Management strategic
Managementul calităţii
Performanța produsului
Teză de doctorat
Data publicării: 2017
Editura: Timişoara: Universitatea „Politehnica” Timişoara
Citare: Carsenti, Daniel. Aspecte privind relația: strategie - managementul calității și performanțele produsului. Timişoara: Universitatea „Politehnica” Timişoara, Facultatea de Management în Producţie şi Transporturi, [2017]
Serie/Nr. raport: 16 Inginerie şi Management;27
Abstract: Obiectivul tezei de doctorat constă din înţelegerea relaţiilor care există între strategia unei companii, managementul calităţii şi satisfacţia clienţilor. Modelul de cercetare folosit a avut în vedere o populaţie al cărei eşantion a fost calculat la 360 clienţi, ipotezele de cercetare având în vedere performanţele produsului (evidenţiate prin satisfacţia clienţilor şi cifra de afaceri), managementul calităţii evaluate prin costul fabricaţiei produselor şi orientarea privind calitatea produselor şi strategia competitivă pe trei niveluri: relaţii interne, relaţii externe şi timpul sau perioada de livrare.
URI: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/356
Colecţia:Teze de doctorat/Phd theses

Fişierele documentului:
Fişier Descriere MărimeFormat 
BUPT_TD_Carsenti.pdf6 MBAdobe PDFVizualizare/Deschidere


Documentele din DSpace sunt protejate de legea dreptului de autor, cu toate drepturile rezervate, mai puţin cele indicate în mod explicit.