Utilizaţi acest identificator pentru a cita sau a face link la acest document: https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/393
Titlu: Soluţii constructive şi tehnologice pentru optimizarea sistemelor de frânare ale materialului rulant
Autori: Dungan, Mircea Adrian
Subiecte: Material rulant de cale ferată
Sisteme de frânare
Optimizare
Construcţie
Teză de doctorat
Data publicării: 2014
Editura: Timişoara: Editura Politehnica
Citare: Dungan, Mircea Adrian. Soluţii constructive şi tehnologice pentru optimizarea sistemelor de frânare ale materialului rulant. Timişoara: Editura Politehnica, 2014
Serie/Nr. raport: 8 Inginerie Industrială;56
Abstract: Tema de cercetare este axată pe studiul influenţei emisiei de particule în suspensie asupra mediului înconjurător datorate frânării trenurilor care circulă, în 24h, pe magistrala 900, pe secţia de circulaţie Timişoara Nord – Lugoj şi pe cale de consecinţă reducerea acestora prin optimizarea sistemului de frânare al materialului rulant. Autorul tezei propune cercetarea amănunţită, atât teoretică cât şi experimentală, a emisiei de particule în suspensie generate de transportul feroviar la frânarea materialului rulant atât în porţiunile curbe cât şi în aliniament ale căii de rulare, în vederea optimizării constructive şi funcţionale a sistemelor de frânare. Cercetarea proprie deschide o nouă direcţie de abordare a ceea ce reprezintă poluarea mediului înconjurător datorată traficului feroviar, dezvoltând idea de bază care porneşte de la premisa că există o influenţă negativă a emisiei de particule în suspensie generate la frânarea vehiculelor feroviare asupra mediului înconjurător.
URI: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/393
ISBN: 9786065547872
Colecţia:Teze de doctorat/Phd theses

Fişierele documentului:
Fişier Descriere MărimeFormat 
BUPT_TD_Dungan Mircea.pdf6.15 MBAdobe PDFVizualizare/Deschidere


Documentele din DSpace sunt protejate de legea dreptului de autor, cu toate drepturile rezervate, mai puţin cele indicate în mod explicit.