Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/563
Title: | Contribuţii privind studiul teoretic şi practic corelat cu modelarea parametrilor de confort din clădirile de învăţământ climatizate |
Authors: | Dorhoi, Sebastian |
Subjects: | Sisteme de încălzire Sisteme de ventilare Confort ambiental Teză de doctorat |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Timişoara: Editura Politehnica |
Citation: | Dorhoi, Sebastian. Contribuţii privind studiul teoretic şi practic corelat cu modelarea parametrilor de confort din clădirile de învăţământ climatizate. Timişoara: Editura Politehnica, 2012 |
Series/Report no.: | 5 Inginerie Civilă;99 |
Abstract: | Prezenta lucrare abordează o tematică studiată încă din anii ‘70 cu privire la confortul ambiental, studii aprofundate de profesorul Povl Ole Fanger în cadrul Universităţii Tehnice din Danemarca. Din păcate în sălile de învăţământ parametrii de confort nu întotdeauna sunt îndepliniţi, lucru ce duce la stare de disconfort şi productivitate scăzută a ocupantului. Aceşti parametrii de confort se pot obţine prin asigurarea ratei corespunzătoare de aer proaspăt, a umidităţii relative şi a temperaturii operative. Efectele produse de mediul ambiant asupra oamenilor se împart în trei categorii: simptoame acute nespecifice, confort ambiental şi productivitate. Scopul prezentei lucrări este de a prezenta sistemele de încălzire cele mai frecvent folosite în sălile de învăţământ şi care dintre acestea poate oferi un confort termic mai ridicat pentru ocupanţi, precum şi în care variantă se realizează cea mai omogenă distribuţie atât a temperaturii, cât şi a umidităţii relative. |
URI: | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/563 |
ISBN: | 9786065545526 |
Appears in Collections: | Teze de doctorat/Phd theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BUPT_TD_Dorhoi Sebastian.pdf | 19.67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.