Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/566
Title: Tehnologii semantic web în mediul educaţional
Authors: Drăgulescu, Bogdan-Cătălin
Subjects: Teză de doctorat
Tehnologii semantic web
Educație online
Învăţământ la distanţă
Platforme educaţionale
Issue Date: 2012
Publisher: Timişoara: Editura Politehnica
Citation: Drăgulescu, Bogdan-Cătălin. Tehnologii semantic web în mediul educaţional. Timişoara: Editura Politehnica, 2012
Series/Report no.: 7 Inginerie Electronică şi Telecomunicaţii;57
Abstract: Teza de doctorat este dedicată unui domeniu de interes și cu o dezvoltare semnificativă în ultimii ani - învățământul prin intermediul mijloacelor electronice și al Internet-ului, cunoscut sub numele de e-Learning. Se acordă o atenție deosebită tehnologiilor semantic web care îmbunătățesc în mod direct sau indirect calitatea educației online. Rezultatele obținute dintr-o serie de studii critice cu privire la stadiul actual și de pespectivă al e-Learning-ului și al tehnologiilor semntic web în e-Learning sau cotidian au fost utilizate pentru a stabili direcția ulterioară în cadrul activității dctorale. Aceasta s-a concretizat prin propunerea unui vocabular pentru dezvoltarea ontologiei educaționale, utilizarea ontologiei în diferite modele de unelte bazate pe tehnologii semantic web și implementarea acestor modele în cadrul campusului virtual din cadrul UPT. Testarea implementărilor menționate anterior a fost realizată din diferite perspective, demonstrând gradul de utilitate al noilor tehnologii în activitatea didactică și a studenților. Tehnologiile abordate, aplicațiile corespunzătoare, analizele efectuate, contribuțiile teoretice și aplicative sunt menționate pe parcursul tezei.
URI: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/566
ISBN: 9786065545854
Appears in Collections:Teze de doctorat/Phd theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BUPT_TD_Dragulescu Bogdan.pdf3.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.