Utilizaţi acest identificator pentru a cita sau a face link la acest document: https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/5926
Titlu: Book review Șimon Simona. 2014. THE PERSUASIVE FUNCTION OF WRITTEN ADVERTISEMENTS. Cluj-Napoca: Casa Cărții de Știință. ISBN 978-606-17-0601-3, Timişoara: Ed. Orizonturi Universitare, ISBN 978-973-638-570-4, pp. 327
Autori: Fărcașiu, Marcela Alina
Subiecte: Book review
Recenzie carte
Data publicării: 2017
Editura: Timişoara : Editura Politehnica
Citare: Fărcașiu, Marcela Alina. Book review Șimon Simona. 2014. THE PERSUASIVE FUNCTION OF WRITTEN ADVERTISEMENTS. Cluj-Napoca: Casa Cărții de Știință. ISBN 978-606-17-0601-3, Timişoara: Ed. Orizonturi Universitare, ISBN 978-973-638-570-4, pp. 327. Timişoara: Editura Politehnica, 2017 https://doi.org/10.59168/PTDT4426
Serie/Nr. raport: Scientific Bulletin of the Politehnica University of Timişoara Transactions on Modern Languages Vol. 16, No. 1 / 2017;
URI: https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/5926
Alt identificator: DOI: 10.59168/PTDT4426
Colecţia:Articole științifice/Scientific articles

Fişierele documentului:
Fişier Descriere MărimeFormat 
BUPT_ART_Farcasiu_f.pdf356.77 kBAdobe PDFVizualizare/Deschidere


Documentele din DSpace sunt protejate de legea dreptului de autor, cu toate drepturile rezervate, mai puţin cele indicate în mod explicit.