Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/700
Title: Contribuţii la utilizarea tehnologiilor video în învăţământul electronic
Authors: Onița, Mihai Ionuț
Subjects: Învăţământ electronic
Tehnologii video
Învăţământ electronic
Teză de doctorat
Issue Date: 2011
Publisher: Timişoara: Editura Politehnica
Citation: Oniţa, Mihai Ionuţ. Contribuţii la utilizarea tehnologiilor video în învăţământul electronic. Timişoara: Editura Politehnica, 2011
Series/Report no.: 7 Inginerie Electronică şi Telecomunicaţii;25
Abstract: Teza de doctorat este dedicată unui domeniu de interes şi cu o dezvoltare semnificativă în ultimii ani - învăţământul prin intermediul mijloacelor electronice şi al Internet-ului, cunoscut sub numele de eLearning. Se acordă o atenţie deosebită tehnologiilor video care îmbunătăţesc în mod direct sau indirect calitatea educaţiei online. Rezultatele obţinute dintr-o serie de studii critice cu privire la stadiul actual şi de perspectivă al e-Learning-ului şi al tehnologiilor video în e-Learning sau cotidian au fost coroborate cu cele din rularea anumitor chestionare cu studenţi ai facultăţii de Electronică şi Telecomunicaţii, Universitatea „Politehnica” din Timişoara. A fost astfel stabilită direcţia ulterioară în cadrul activităţii doctorale concretizată prin implementarea unor materiale electronice dinamice (în componenţa anumitor cursuri online şi activităţi didactice proprii) şi propunerea, respectiv proiectarea unor aplicaţii bazate pe cunoştinţe de programare Web şi tehnologii video (sistem de videoconferinţă, avizier electronic, sistem de supraveghere online). Tehnologiile abordate, aplicaţiile corespunzătoare, analizele efectuate, contribuţiile teoretice şi aplicative sunt menţionate pe parcusul tezei.
URI: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/700
ISBN: 9786065542556
Appears in Collections:Teze de doctorat/Phd theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BUPT_TD_Onita Mihai.pdf3.86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.