dc.contributor.author |
Farkas, Zoltán Béla |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-01T19:00:46Z |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-01T11:07:12Z |
|
dc.date.available |
2019-02-01T19:00:46Z |
|
dc.date.available |
2021-03-01T11:07:12Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Farkas, Zoltán Béla. Impactul managementului calității asupra dezvoltării competențelor tehnice în vederea compatibilizării cu spațiul european și corelarea cu cerințele pieței. Timişoara: Editura Politehnica, 2015 |
en_US |
dc.identifier.isbn |
9786063500107 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/317 |
|
dc.description.abstract |
Obiectivul principal al tezei de doctorat a fost de a elabora un model al succesului școlar (transferabil și asimilabil în practică) și care să țină seama de două categorii de nevoi/tendințe: (a) compatibilizarea cu spațiul european; (b) corelarea cu cerințele pieței interne (locale, regionale). Modelul propus a fost asimilat şi transferat în practica unei organizații de formare din învăţământul preuniversitar românesc (dovedit prin cercetările teoretice şi aplicative prezentate). Lucrarea este vastă, totalizând 320 pagini (inclusiv 8 anexe), conţinând un capitol introductiv, 6 capitole consistente şi echilibrate aferente problematici de cercetare şi un capitol final de concluzii, contribuţii personale și direcţii viitoare de cercetare, 183 figuri, 116 tabel şi o listă cu 131 titluri bibliografice. |
|
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Timişoara: Editura Politehnica |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
16 Inginerie şi Management;21 |
|
dc.subject |
Managementul calităţii |
en_US |
dc.subject |
Educaţie |
en_US |
dc.subject |
Formare profesională |
en_US |
dc.subject |
Competenţe profesionale |
en_US |
dc.subject |
Dezvoltare |
en_US |
dc.subject |
Teză de doctorat |
en_US |
dc.title |
Impactul managementului calității asupra dezvoltării competențelor tehnice în vederea compatibilizării cu spațiul european și corelarea cu cerințele pieței |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |