DSpace Repository

Contribuţii privind modelarea sistemelor de marketing

Show simple item record

dc.contributor.author Buciuman, Cella-Flavia
dc.date.accessioned 2019-03-20T09:28:59Z
dc.date.accessioned 2021-03-01T11:08:17Z
dc.date.available 2019-03-20T09:28:59Z
dc.date.available 2021-03-01T11:08:17Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Buciuman, Cella-Flavia. Contribuţii privind modelarea sistemelor de marketing. Timişoara: Editura Politehnica, 2014 en_US
dc.identifier.isbn 9786065547988
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/382
dc.description.abstract Prezenta teză de doctorat tratează o serie de probleme din domeniul marketingului, abordând sistemul de marketing al unei organizaţii din perspectiva modelelor agile utilizate cu succes în domeniul dezvoltării de software. Obiectivul cercetării este de a utiliza conceptele şi metodologiile agile din software pentru creearea unui model de dezvoltare a activităţii de marketing, model ce îşi propune să conducă spre o creştere a performanţei în marketing la nivelul unei organizaţii. Pentru a duce la îndeplinire obiectivul cercetării, se realizează o analiză a stadiului actual al literaturii de specialitate de la care porneşte ideea ce a stat la baza conceptului propus de autoarea prezentei tezei de doctorat. Pentru a identifica nivelul de cunoaştere şi aplicare a principiilor agile în organizaţiile din România, autoarea tezei a realizat o cercetare cantitativă, în urma cătreia s-au trasat o serie de concluzii ce au facilitat documentarea conceptului de marketing agil. Modelul Scrum marketing propus de autoarea tezei, este validat prin realizarea unei campanii de marketing agil în cadrul unei companii din sectorul IT localizată în München, Germania şi având o filială în Timişoara, România. Prezenta cercetare contribuie la dezvoltarea literaturii de specialitate, aflată în stadiu incipient în ceea ce priveşte aplicarea conceptelor agile în domeniul marketingului şi oferă suport mediului de afaceri în a-şi spori performanţa în marketing prin aplicarea metodologiilor agile precum Scrum, în activitatea lor de marketing.
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Timişoara: Editura Politehnica en_US
dc.relation.ispartofseries 16 Inginerie şi Management;10
dc.subject Marketing en_US
dc.subject Modelarea sistemelor en_US
dc.subject Marketing agil en_US
dc.subject Reţele sociale en_US
dc.subject Teză de doctorat en_US
dc.title Contribuţii privind modelarea sistemelor de marketing en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account