Utilizaţi acest identificator pentru a cita sau a face link la acest document: https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/1025
Titlu: Analysing images: a social semiotic perspective [articol]
Autori: Stoian, Claudia Elena
Subiecte: Comunicare vizuală
Articol
Semiotică vizuală
Semiotică socială
Imagine publicitară
Analiză semiotică
Analiză vizuală
Visual communication
Social semiotics
Visual analysis
Systemic-functional metafunctions
Data publicării: 2015
Editura: Editura Politehnica
Citare: Stoian, Claudia Elena. Analysing images : a social semiotic perspective. Timişoara: Editura Politehnica, 2015 Disponibil la https://doi.org/10.59168/VBYT1151
Serie/Nr. raport: Seria limbi moderne;Vol. 14, issue 1 (2015)
Abstract: The present paper introduces briefly one of the most important theories and models of visual social semiotics, namely Kress and van Leeuwen’s grammar of visual design. An image, advertising honeymoon packages, is used to illustrate to the reader the points presented by the theory. The conclusion includes practical implications of the theory, pointing out several areas where visual social semiotic analysis can be applied.
URI: http://primo.upt.ro:1701/primo-explore/fulldisplay?docid=40TUT000127244&context=L&vid=40TUT_V1&lang=ro_RO&search_scope=40TUT&adaptor=Local%20Search%20Engine&tab=default_tab&query=any,contains,Analysing%20images:%20a%20social%20semiotic%20perspective&sortby=rank&offset=0 Link Primo
https://search.crossref.org/search/works?q=10.59168%2FVBYT1151&from_ui=yes Link DOI
Colecţia:Articole științifice/Scientific articles

Fişierele documentului:
Fişier Descriere MărimeFormat 
BUPT_ART_Stoian_f.pdf233.62 kBAdobe PDFVizualizare/Deschidere


Documentele din DSpace sunt protejate de legea dreptului de autor, cu toate drepturile rezervate, mai puţin cele indicate în mod explicit.