Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/325
Title: Managing complexity in service processes. The case of large business organizations
Authors: Rennung, Frank Martin
Subjects: Managementul cercetării
Afaceri
Management comercial
Managementul proiectelor
Teză de doctorat
Issue Date: 2016
Publisher: Timişoara: Editura Politehnica
Citation: Rennung, Frank Martin. Managing complexity in service processes. The case of large business organizations. Timişoara: Editura Politehnica, 2016
Series/Report no.: 16 Inginerie şi Management;26
Abstract: Teza de doctorat prezintă cercetări menite să evalueze și să caracterizeze direcțiile relevante ale preocupărilor actuale pentru managementul complexității. Pe baza concluziilor asupra cercetărilor bibliografice se prezintă, mai apoi, demersul de dezvoltare a unui model denumit generic „Casa managementul complexității afacerilor mari” și a unei metodologii specifice de utilizare (metode, mijloace și un cadru contractual specific). Cercetările experimentale prezentate validează modelul dezvoltat prin evaluarea cerințelor funcționale și non-funcționale ale acestuia și prin confirmarea fezabilității mijloacelor create („Complexity Balance Scorecard”) în cazul unui proiect de externalizare de mari dimensiuni. Astfel, managerii organizațiilor, client și furnizor de servicii, sunt capabili să prevadă (să anticipeze) și să caracterizeze (evalueze) o situație complexă, precum și capcanele privitoare la managementul acesteia.
URI: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/325
ISBN: 9786063501081
Appears in Collections:Teze de doctorat/Phd theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BUPT_TD_Rennung.pdf5.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.