Utilizaţi acest identificator pentru a cita sau a face link la acest document: https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/325
Titlu: Managing complexity in service processes. The case of large business organizations
Autori: Rennung, Frank Martin
Subiecte: Managementul cercetării
Afaceri
Management comercial
Managementul proiectelor
Teză de doctorat
Data publicării: 2016
Editura: Timişoara: Editura Politehnica
Citare: Rennung, Frank Martin. Managing complexity in service processes. The case of large business organizations. Timişoara: Editura Politehnica, 2016
Serie/Nr. raport: 16 Inginerie şi Management;26
Abstract: Teza de doctorat prezintă cercetări menite să evalueze și să caracterizeze direcțiile relevante ale preocupărilor actuale pentru managementul complexității. Pe baza concluziilor asupra cercetărilor bibliografice se prezintă, mai apoi, demersul de dezvoltare a unui model denumit generic „Casa managementul complexității afacerilor mari” și a unei metodologii specifice de utilizare (metode, mijloace și un cadru contractual specific). Cercetările experimentale prezentate validează modelul dezvoltat prin evaluarea cerințelor funcționale și non-funcționale ale acestuia și prin confirmarea fezabilității mijloacelor create („Complexity Balance Scorecard”) în cazul unui proiect de externalizare de mari dimensiuni. Astfel, managerii organizațiilor, client și furnizor de servicii, sunt capabili să prevadă (să anticipeze) și să caracterizeze (evalueze) o situație complexă, precum și capcanele privitoare la managementul acesteia.
URI: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/325
ISBN: 9786063501081
Colecţia:Teze de doctorat/Phd theses

Fişierele documentului:
Fişier Descriere MărimeFormat 
BUPT_TD_Rennung.pdf5.42 MBAdobe PDFVizualizare/Deschidere


Documentele din DSpace sunt protejate de legea dreptului de autor, cu toate drepturile rezervate, mai puţin cele indicate în mod explicit.