Utilizaţi acest identificator pentru a cita sau a face link la acest document:
https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/4276
Titlu: | Contribuții la concepția unui sistem îmbarcat pe automobile pentru protecția pietonilor |
Autori: | Dehelean, Teodor-Cosmin |
Subiecte: | Telecomunicații Radar Automobile Prelucrarea datelor Semnale Metode numerice Sisteme TRACKING Algoritmi Teză de doctorat |
Data publicării: | 2021 |
Editura: | Universitatea Politehnica Timişoara, Şcoala Doctorală de Studii Inginereşti |
Citare: | Dehelean, Teodor-Cosmin. Contribuții la concepția unui sistem îmbarcat pe automobile pentru protecția pietonilor. Timişoara: Universitatea Politehnica Timişoara, Şcoala Doctorală de Studii Inginereşti, 2021 |
Abstract: | Contribuția originală a acestei teze de doctorat constă în primul rând în introducerea unei metrici noi, numită M-OSPA, care ia în considerare nivelul de incertitudine corespunzător observațiilor prelevate de un radar la un moment dat. Teza analizează în detaliu beneficiile noii metrici, în ipoteza reprezentării extinse a obiectelor din zona de acoperire. Metoda OSPA este dezvoltată prin înlocuirea distanței euclidiene cu distanță Mahalanobis ca și distanță de bază între două puncte ale spațiului de stări. Distanța Mahalanobis corespunde distanței dintre un punct determinist, reprezentând poziția reală, și o variabilă statistică, reprezentând poziția estimată de către radar. Pentru a reduce complexitatea computațională necesară pentru calculul M-OSPA, teza propune considerarea factorului de formă a diferitelor categorii de ținte, obținându-se astfel o scădere a timpului de calcul cu 20%. |
URI: | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/4276 |
Colecţia: | Teze de doctorat/Phd theses |
Fişierele documentului:
Fişier | Descriere | Mărime | Format | |
---|---|---|---|---|
BUPT_TD_Teodor Cosmin Dehelean.pdf | 4.29 MB | Adobe PDF | Vizualizare/Deschidere |
Documentele din DSpace sunt protejate de legea dreptului de autor, cu toate drepturile rezervate, mai puţin cele indicate în mod explicit.