Utilizaţi acest identificator pentru a cita sau a face link la acest document: https://dspace.upt.ro/xmlui/handle/123456789/4276
Titlu: Contribuții la concepția unui sistem îmbarcat pe automobile pentru protecția pietonilor
Autori: Dehelean, Teodor-Cosmin
Subiecte: Telecomunicații
Radar
Automobile
Prelucrarea datelor
Semnale
Metode numerice
Sisteme TRACKING
Algoritmi
Teză de doctorat
Data publicării: 2021
Editura: Universitatea Politehnica Timişoara, Şcoala Doctorală de Studii Inginereşti
Citare: Dehelean, Teodor-Cosmin. Contribuții la concepția unui sistem îmbarcat pe automobile pentru protecția pietonilor. Timişoara: Universitatea Politehnica Timişoara, Şcoala Doctorală de Studii Inginereşti, 2021
Abstract: Contribuția originală a acestei teze de doctorat constă în primul rând în introducerea unei metrici noi, numită M-OSPA, care ia în considerare nivelul de incertitudine corespunzător observațiilor prelevate de un radar la un moment dat. Teza analizează în detaliu beneficiile noii metrici, în ipoteza reprezentării extinse a obiectelor din zona de acoperire. Metoda OSPA este dezvoltată prin înlocuirea distanței euclidiene cu distanță Mahalanobis ca și distanță de bază între două puncte ale spațiului de stări. Distanța Mahalanobis corespunde distanței dintre un punct determinist, reprezentând poziția reală, și o variabilă statistică, reprezentând poziția estimată de către radar. Pentru a reduce complexitatea computațională necesară pentru calculul M-OSPA, teza propune considerarea factorului de formă a diferitelor categorii de ținte, obținându-se astfel o scădere a timpului de calcul cu 20%.
URI: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/4276
Colecţia:Teze de doctorat/Phd theses

Fişierele documentului:
Fişier Descriere MărimeFormat 
BUPT_TD_Teodor Cosmin Dehelean.pdf4.29 MBAdobe PDFVizualizare/Deschidere


Documentele din DSpace sunt protejate de legea dreptului de autor, cu toate drepturile rezervate, mai puţin cele indicate în mod explicit.